Bestuur Nov

Dringend verzoek: Houd je aan de regels en blijf thuis bij klachten

Nieuws afbeelding Bij Myra zijn we superblij dat we binnen de geldende RIVM richtlijnen en sportprotocollen van de KNHB toch nog manieren vinden om te blijven spelen. Bij de jeugd levert dit leuke en spannende onderlinge wedstrijden op en bij de senioren en trimmers zien we gelukkig veel creativiteit om toch te sporten met maximaal 4 personen op een kwartveld.

We zijn ook heel dankbaar voor de doorlopende inzet van de Myra Hockey Academy, alle trainers & coaches, TC-leden, bar-coördinatoren en andere vrijwilligers die zich hier mee bezig houden. Bovendien is het fijn te zien dat veel sporters zich verantwoordelijk gedragen en de 1,5 mtr. Afstand, het thuis blijven bij klachten en andere regels - over het algemeen - heel goed opvolgen. Over het algemeen.

Want helaas moeten we ook nog steeds constateren dat er sporters zijn die minder nauw nemen met die regels. En daarmee breng je mogelijkerwijs jouw gezondheid, maar erger nog, die van je team, coaches, trainers en vrijwilligers in gevaar. Bovendien loopt Myra de kans een boete te krijgen als het mis gaat op ons terrein.

Wees alsjeblieft verstandig, en draag niet bij aan de noodzaak om weer strengere regels voor de sport opgelegd te krijgen!

DUS VRAGEN WE NOGMAALS MET KLEM: HOUD AFSTAND, BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN EN HOUD JE AAN DE GELDENDE REGELS.