Grote Clubactie Nov

Boekjes inleveren Grote Clubactie tot 7 november

Nieuws afbeelding Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie, we zijn trots op jullie!
Vorige week hebben 33 kinderen al een boekje ingeleverd. Samen verkochten zij 574 loten. Online en via de QR – code zijn er 1155 loten verkocht.
Een mooi totaal van 1729.
We hebben dus nog niet ons streefgetal van 2000 loten bereikt.

Er kunnen nog steeds loten worden gekocht. Het is nu harder nodig dan ooit tevoren. Door de nieuwe corona maatregelen loopt onze club veel inkomsten mis. We hebben jouw hulp hard dus nodig! Ben je nog niet in de gelegenheid geweest om een lot te kopen?
Via deze link of de QR code kun je nog tot 21 november loten kopen.

Onze TOP verkoper op dit moment is Tom Z. uit Jongens F2. Hij heeft al 120 loten verkocht!!

Tom Z.
Jongens F2
Maud E.
Meisjes F2
Lotta J.
Meisjes J6E3
Floris T.
Jongens 8E3
Laura G.
Meisjes D2

Heb je nog een boekje thuis? Deze week kun je deze nog inleveren. Je hebt tot en met zaterdag 7 november de tijd. De Grote Clubactie doos staat in het clubhuis.
Omdat je niet kan zien hoeveel loten je online hebt verkocht, lees je in de bijlage de totalen.

Wie weet win jij wel een leuk prijsje. Wie de meeste loten heeft verkocht, kan kiezen uit een trainingspak, een Myra hoody of een sticktas. De andere prijsjes zijn een Myra gripje, een hockeybal, een Myra mok of een ijscadeaubon voor DaVinci.

Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je later van de Grote Clubactie de 20 loten oorkonde.
Op de oorkonde en in de e-mail staat een unieke pincode naar de actiepagina met maar liefst 16 aanbiedingen.