Grote Clubactie Nov

Heb jij al loten gekocht van de Grote Clubactie?

Nieuws afbeelding De Jongste Jeugd heeft al hun uiterste best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie. Ons doel is 2000 loten.

We hebben jouw hulp óók hard nodig! Draag als seniorlid ook jouw steentje bij en koop een paar loten online of via de QR code. Je komt meteen op de verkooppagina van Myra.

Er kan nog tot 30 november loten voor Myra worden gekocht. Het is nu harder nodig dan ooit tevoren. Door de nieuwe corona maatregelen loopt onze club veel inkomsten mis.

Een heleboel jeugdleden hebben de QR code al gedeeld via WhatsApp en Facebook. Dat gaat super makkelijk zo! Stuur jij de code ook door?