Bestuur Okt

Helaas deze winter geen zaalhockey

Nieuws afbeelding In het weekend van 26/27 september hebben wij de moeilijke beslissing genomen om dit seizoen geen zaalhockey competitie te spelen met Myra teams. De beslissing is genomen op basis van risico's; zowel risico's voor de gezondheid van onze spelers, een aantal onzekerheden die hiermee verband houden, als financiƫle risico's voor onze vereniging. Deze risico's zijn helaas door de beslissing van de hockeybond niet veranderd.

Met het oplopende aantal besmettingen in de regio maken we ons nog steeds zorgen of we jullie gezondheid kunnen beschermen in de verschillende sporthallen en blaashallen. Ook is er op dit moment nog steeds onvoldoende informatie over de ventilatie in sommige hallen.

Natuurlijk vinden we het wel belangrijk dat onze teams deze winter kunnen blijven hockeyen. Daarom kijken we momenteel naar de mogelijkheden van een alternatief winterprogramma op het veld. Hierbij kun je denken aan een combinatie van trainingen, oefenwedstrijden en wellicht een kleine competitie of deelname aan de MidWinterCompetitie van de KNHB.

Vanzelfsprekend komt met onze beslissing om geen zaalhockey te spelen, de contributie daarvoor te vervallen. Afhankelijk van de alternatieve plannen zou het wel kunnen dat we een wintercontributie zullen heffen.

We houden jullie natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen.

Met sportieve groet,
Het Bestuur