Junioren Okt

Bas, Tyn en Demian uit JC1 geslecteerd voor een KNHB jeugdopleiding

Nieuws afbeelding Dit zijn Bas, Tyn en Demian van onze JC1. Deze drie toppers hebben selectie gedaan voor de KNHB Jeugdopleiding en zijn gewoon geselecteerd!

Bas gaat spelen bij het U15 Opleidingsteam van het steunpunt West. Tyn en Demian zijn geselecteerd voor het U14 Opleidingsteam van de regio Midden-Holland.

Natuurlijk zijn wij super trots dat we als club vanuit de Myra Hockey Academy en hun trainers bijgedragen hebben aan de opleiding van talent van dit niveau.

Namens de hele vereniging feliciteren we Bas, Tyn en Demian van harte met hun bijzondere prestatie en wensen hen natuurlijk heel veel plezier en succes!