Bestuur Sep

Covid-19: houd je aan de regels!

Nieuws afbeelding Het zal jullie niet ontgaan zijn dat afgelopen donderdag Amsterdam-Amstelland als één van de zes risicogebieden is aangeduid tijdens de laatste persconferentie. Om ons heen zien en horen we ook daadwerkelijk over meer besmettingen. Het is duidelijk: Corona is inderdaad nog niet klaar met ons - hoe vervelend dit ook is.

Neem je verantwoordelijkheid
We begrijpen dat het soms lastig lijkt om je aan de geldende RIVM-regels en/of ons Myra protocol (gebaseerd op het KNHB protocol) te houden.
Dit is echter echt geen optie!
Niet alleen breng je andere leden mogelijk in gevaar, maar we verwachten ook dat er meer controles zullen worden uitgevoerd. Laten we met zijn allen voorkomen dat we boetes uitgedeeld krijgen of zelfs het hockeyen zelf weer wordt beperkt.

Houd je dus aan de regels
- Neem alle RIVM regels in acht, houdt vooral ook 1,5 mtr. afstand - óók bij teambesprekingen
- De kleedkamers en vergaderkamers zijn NIET beschikbaar dus kleed je thuis om
- Er geldt een maximum van 50 mensen tegelijk in het clubhuis. Dus ga naar buiten als het druk wordt
- Registreer je vanaf 13 jr bij elk bezoek.

Met vriendelijke groet,
Het Bestuur

PS: mocht je zelf besmet zijn geraakt en de afgelopen 7 dagen op Myra zijn geweest, vragen we je dit te melden via [email protected]