Grote Clubactie Sep

Vandaag start de Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Zaterdag 19 september start de landelijke loten verkoop van de Grote Clubactie. Ook HV Myra doet mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.
Gezien de coronatijd is een financiële impuls van harte welkom en zijn extra inkomsten hard nodig. Daarom roepen we jullie op om zoveel mogelijk loten te kopen voor de club.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken. In overleg met het Bestuur en de Myra Hockey Academy gaan we bekijken hoe we dit gaan besteden.

Verantwoord loten verkopen
-    Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code. Elk jeugdlid heeft een eigen QR-code die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Wanneer, waar en hoe?
Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden en buren. Let erop dat je verantwoord loten verkoopt tijdens de coronacrisis en dat de lotenkopers 18 jaar of ouder zijn! Verantwoord loten verkopen langs de deur doe je zo:
-    Houd altijd 1,5 meter afstand aan de deur.
-    Gebruik je het verkoopboekje? Vraag kopers dan zoveel mogelijk online loten te kopen. Lukt dit niet? Vraag dan of de koper zijn eigen pen wil gebruiken.

Als het goed is hebben jullie van de teambegeleider inmiddels een boekje gekregen en de ouders de begeleidende brief. Als dit niet zo is, mail dan naar [email protected]

Samen met het Bestuur en de Hockeyacademie wordt besloten wat het doel van de Grote Clubactie dit jaar gaat worden. We houden jullie via de website op de hoogte. Dus houdt de website in de gaten!!

Maar we hebben voor jullie ook weer leuke prijsjes! Er zijn 3 extra prijzen voor de leden die de meeste loten verkopen!!!

Beste verkopende Team
Wij hebben ook een prachtige prijs voor het team dat gemiddeld de meeste loten verkoopt. Doe dus met je hele team mee!

Voor de kopers zijn er mooie prijzen te winnen met als Hoofdprijs € 100.000,= of een Auto Seat Mii Electric en o.a. een reischeque t.w.v. € 2500,00 voor een vakantie.

Namens de Grote Clubactiecommissie
Corrie van der Toorn