Bestuur Sep

Uitnodiging Algemene Leden Vergadering 16 september 2020

Nieuws afbeelding Hierbij nodigen we je van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op woensdag 16 september a.s. om 20:00 uur in het clubhuis van HV Myra.

De impact van het COVID-19 virus op onze hockeysport, maar ook op ons verenigingsleven, is enorm – en helaas is het einde nog niet in zicht. Gelukkig kunnen we inmiddels weer spelen en is het clubhuis open. Tijdens deze aankomende ALV staan wij graag samen met jullie stil bij de resultaten van het afgelopen seizoen en kijken we ook naar de toekomst. Het welzijn van onze vereniging is immers iets dat we gezamenlijk vormgeven. Verder zullen Nils Mulder, voorzitter, en Wouter Koomen, secretaris, afscheid nemen en stellen we beoogd voorzitter Mette Reitsma aan je voor.

Noteer 16 september in je agenda want wij hopen je daar te zien. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan kun je gebruik maken van bijgevoegde volmacht. Ieder lid dat aanwezig is, kan maximaal twee machtigingen meenemen van verhinderde Myra-leden. Het moge duidelijk zijn dat jouw aanwezigheid of machtiging heel belangrijk zijn voor de club!

Tijdens de ALV volgen we de geldende corona richtlijnen en protocollen op en zullen wij 1,5 mtr. afstand in acht houden.

Alle stukken, waaronder de agenda, commissieverslagen en notulen van de voorgaande ALV, zijn te downloaden via de website. Log eerst in met je lidnummer en wachtwoord. De documenten vind je onder: Club/Documenten/ALV2020. De financiële stukken kunnen desgewenst apart worden opgevraagd bij de penningmeester via [email protected]

Met vriendelijke groet en hopelijk tot spoedig ziens,
Het bestuur van HV Myra