Materiaalcommissie Jun

Inleveren Trainings- en keepersmateriaal

Nieuws afbeelding Beste teambegeleiders, coaches, trainers en keepers,

Het wordt weer tijd om het trainings- en keepersmateriaal in te leveren, zodat het weer klaargemaakt kan worden voor het nieuwe seizoen.

Waar en Wanneer ?
Clubhuis Myra (waarschijnlijk buiten, onder het afdak)

Zondag 7 juni
10.00 - 10.30  uur  jeugd F
10.30 - 11.00  uur  jeugd E
11.00 - 11.45  uur  jeugd D
12.15 - 13.00  uur  jeugd C
13.00 - 13.45  uur  jeugd B
13.45 - 14.30  uur  jeugd A

Extra inlevermoment
Het blijkt dat een groot deel van de teams na 7 juni nog (selectie-) trainingen heeft.
Daarom zal er VOOR DIE TEAMS een tweede inlevermoment worden georganiseerd op zaterdag 20 juni ook op bovenstaande tijden

In verband met Coronamaatregelen verzoeken we jullie je aan deze tijden te houden, zodat het niet te druk wordt. Wacht buiten het clubhuis, op gepaste afstand, tot je aan de beurt bent. Houd rekening met elkaar in het kluizenhok: 1 persoon tegelijk!

Welke materialen moet je inleveren?
Trainingsmaterialen: hockeyballen, hesjes, pionnen, cornermaskers
Teams met een wisselkeeper: volledige keeperstas
Er zijn lijsten aanwezig waarop staat aangegeven wat de teams hebben ontvangen.

Stem binnen het team af, wie het materiaal komt inleveren.
De persoon die in het begin van het seizoen de materialen heeft ontvangen, dient deze ook weer in te leveren!

Zaalspullen
Veel teams die van ons zaalspullen (ballen, tas, riempjes, zaalhoezen) hebben gebruikt, hebben die nog niet geretourneerd. Lever deze spullen ook in op de aangegeven dagen.

Let op met het uitlenen van trainingsspullen (aan bijvoorbeeld selectietrainingen), dat je de verantwoordelijkheid voor de spullen niet kan overdragen.

Vaste jeugdkeepers:
Als je set nog in orde is en mee kan naar het volgend jaar, dan ontvangen we daar graag bericht van ([email protected]). Haal je tas uit de kluis en neem hem naar huis. Als je keepersmateriaal niet meer goed is of je stopt met keepen, dan moet je op de aangegeven tijd naar de club komen.

Zoals we aan het begin van het seizoen hebben gemeld, brengen we bij het niet compleet inleveren kosten in rekening. Deze kunnen aan de bar direct gepind worden.

Graag alle spullen uit lockers verwijderen. Zorg ervoor dat de kluizen allemaal leeg zijn na 7 juni!

Neem bij vragen contact met ons op via: ([email protected])

Met vriendelijke groet,
De materiaalcommissie
Sandra van Leeuwen, Martijn Castien, Jeroen Heins, Reinhout Mensink, Menno Brouwer