Grote Clubactie Maa

Prijsuitreiking Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Zaterdag 29 februari was op Myra de prijsuitreiking aan de kinderen die loten verkocht hadden voor de Grote Clubactie. Zoals jullie weten  hebben we een mooi bedrag opgehaald voor Myra: € 3992,00.

Er is al een mooi tafelvoetbalspel aangeschaft. Ook is de zandbak opgeknapt en het zand verschoond.
Onze clubhuismanager Bas, had een mooi hoekje voor ons ingericht waar we de prijzentasjes konden uitstallen. Voorzitter Nils Mulder, was aanwezig om een aantal prijsjes uit te reiken.

Onze top verkoper was: Evelien uit MD5 met 90 loten. Zij heeft als prijs gekozen voor een mooie hockeytas.

De meeste coaches/begeleiders hebben de tasjes voor de teams opgehaald. Er waren nog 10 tasjes overgebleven. Tijdens de training van woensdag zijn nog een aantal tasjes uitgedeeld.  M8E3, MD3, MD4 en Julia uit G4 krijgen hun prijsje nog.

Als je meer de 20 loten hebt verkocht, heb je inmiddels de mail gekregen, met de beloofde voucher, namens de Grote Clubactie.

Nogmaals hartelijk bedankt verkopers én kopers!

Hieronder een kleine impressie van de uitreiking.