Grote Clubactie Feb

Zaterdag 29 februari: Prijsuitreiking grote Clubactie

Nieuws afbeelding Jullie hebben lang moeten wachten op de prijsuitreiking, maar nu is het zover!
Inmiddels hebben we de Cheque van de Grote Clubactie ontvangen. Een heel mooie opbrengst van € 3.992,00! Superfijn dat jullie zo goed je best hebben gedaan.

De prijsuitreiking zal zijn op zaterdag 29 februari rond 12.00 uur, dan zal één van de bestuursleden de prijzen aan de kinderen uitreiken. We verwachten jullie aan de ronde tafel bij de bar. Jullie teamgenootjes komen vast kijken!
Iedereen die een boekje heeft ingeleverd krijgt van onze sponsor DaVinci een bon voor een ijsje. Wat een mooi gebaar!

De TOP  5 verkopers zijn:

Evelien
MD5
Brabo Hockeytas
Isla
M6E1
Mali
MF6
Annelot
MD2
Toby D.
JD2
Kwartet

De andere prijzen delen we per team uit aan de coaches/begeleiders.
We verwachten dan iemand van het team óók op zaterdag om de tasjes voor het team op te halen. Mocht je deze eerder willen ophalen….. Wij zijn van ongeveer 9.45 uur aanwezig.

Van het prijzengeld is in ieder geval al een mooi voetbalspel aangeschaft en de zandbak weer opgeknapt en gevuld met mooi schoon zand.

In de bijlage vind je de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.
Bovendien krijg je, als je meer dan 20 loten hebt verkocht, per mail ook nog een entreebewijs voor o.a. een pretpark van de Grote Clubactie.

Nogmaals hartelijk bedankt verkopers én kopers!

Bijlage