Bestuur Jan

Nieuwjaarsborrel 2020: we hebben jou nodig!

Op de jaarlijkse Myra Nieuwjaarsborrel afgelopen 12 januari genoten zo’n 60 Myraleden van elkaars gezelschap, het gastheerschap van Attie en Bas en een heerlijk glas bubbels. En – ondertussen een hele belangrijke Myra traditie – werden we supergoed bediend door onze eigen lieve G-hockeyers. Het werd een gezellige middag waar er flink op los gesjoeld werd :-).

Onze voorzitter Nils stond stil bij 2019 - een mooie springplank naar het nieuwe decennium voor Myra. We zijn er klaar voor! Niet in de laatste plaats omdat we kunnen rekenen op een mooie groep onmisbare vrijwilligers, die alle hockeywedstrijden, evenementen en andere werkzaamheden op en rond de club mede mogelijk maken. Het is onderdeel van ons DNA. Of het nu bestuursleden zijn, klussers, sponsormanagers, coaches of barcoördinatoren: de Myrafamilie heeft zó veel verschillende gezichten – en we kunnen niet zonder ze. Niet zonder jou dus!

Nils gaf aan dat het Bestuur heel dankbaar is voor alle vrijwilligers, maar dat we in 2020 ook jóuw hulp, kennis, netwerk, enthousiasme en tijd hard nodig zullen hebben. Dus als er één goed voornemen is waar jij je aan wilt houden dit jaar, mag het dan zijn dat je je aanmeldt bij onze vrijwilligerscommissie? Voor een eenmalige klus of structurele bijdrage: alles mag en alle beetjes helpen.

Namens het hele bestuur nodigde hij iedereen van harte uit om dus eens langs te komen of informatie in te winnen over de mogelijkheden. Kom gezellig naar de wedstrijden kijken - meer toeschouwers bij de wedstrijden zouden we namelijk ook heel leuk vinden - op zaterdag en zondag loopt vaak wel een bestuurslid of een andere vrijwilliger rond die je meer kan vertellen. Of kom langs op de eerste Vrijmibo van 2020 op 27 maart aanstaande.

Mailen mag ook: [email protected]. #Myravoormyra – we rekenen op je!