Grote Clubactie Nov

Jij koopt toch ook loten voor de Grote Clubactie!

Nieuws afbeelding De Jongste Jeugd heeft dit jaar weer hun uiterste best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie. Zij hebben al meer dan 1700 loten verkocht! Ons doel was 2000 loten. Als elk Senior lid een paar loten koopt, komen we een heel eind! Op deze manier help je extra te sparen voor Myra.

Een lot kost slechts € 3,00 en hiervan gaat maar liefst € 2,40 naar Myra!
Help je ook mee? Er zijn clubs in de omgeving die gezamenlijk wel € 10.000,00 ophalen.
Draag als Senior lid ook jouw steentje bij aan de Grote Clubactie door jouw loten online te kopen.

Klik op deze link  Online verkoop Grote Clubactie  en je komt op de Myra pagina.
Klik op  "Steun ons”.
Zo makkelijk is het. Bovendien maak je kans op  € 100.000,= of een auto!

Als je slim bent deel je de link ook op Facebook, zo kun je ook je vrienden stimuleren om voor Myra te kiezen.