Sponsor Nov

Simpel en Acosorb steunen HV MYRA Jeugdopleiding met nieuwe samenwerking.

Nieuws afbeelding Beide nieuwe hoofdsponsoren gaan een samenwerking aan met de hockeyvereniging voor een periode van drie jaar. In navolging van de implementatie van het Athletic Skills Model, maken Simpel en Acosorb het daarmee mogelijk voor HV Myra om de kwaliteit van haar jeugdopleiding verder te verhogen. Beide nieuwe partners zullen vanaf november daarnaast ook op de thuis- en uitshirts van de jeugd topteams prijken.

Simpel, de sim-only telecomaanbieder bekend van de reclames met de ‘vingertjes’, is fan van de hockeysport. Het bedrijf, dat meerdere hockeyverenigingen sponsort, wil graag een actieve bijdrage aan leveren aan de bloeiende hockeygemeenschap. Het ondersteunt daarom de komende drie seizoenen de zes jeugd topteams van HV Myra in hun talentontwikkeling. Jasper de Rooij, CEO Simpel, licht toe: "Simpel is gepassioneerd van sport, dus wij hoefden niet lang na te denken over het verzoek van de Myra Hockey Academy of we onze naam wilden verbinden aan haar nieuwe jeugdopleidingsplan. Wij willen graag jonge sporters inspireren door gezamenlijk plezier in het spel en mooie teamprestaties. Mensen met elkaar verbinden is belangrijk voor ons. Natuurlijk kan dat met telefoonabonnementen, maar je moet ook op gezette tijdens je telefoon wegleggen om te gaan sporten of genieten van het sportplezier van bijvoorbeeld de jeugd. We kijken enorm uit naar de samenwerking en wensen Myra en haar jeugd veel succes.”

Acosorb is in het bedrijfsleven en voor particulieren een gerenommeerde leverancier van akoestisch spuit- en pleisterwerk ten behoeve van geluidsabsorptie en verbetering van akoestiek.  Caspar ter Bille, oprichter van Acosorb, legt uit hun keuze uit: "Ondanks dat wij in Europa en Azië actief zijn, liggen onze ‘roots’ in Amstelveen. Wij dragen lokale initiatieven in Amstelveen en de regio dan ook een warm hart toe. Toen wij hoorden van de ambities van HV Myra om haar opleidingsprogramma voor de jeugd verder te ontwikkelen waren we snel ‘verkocht’.  Ook Acosorb is continue in ontwikkeling en ook wij hebben grote ambities. Deze gedeelde motivatie - en natuurlijk de passie voor deze leuke teamsport - is wat ons bindt."
"Wij willen al onze sponsoren en partners zo goed mogelijk betrekken bij de concrete uitvoering van onze ambities, waaronder de ontwikkeling van de jeugd. Voor de introductie van het Athletic Skills Model werken we bijvoorbeeld al samen met Amstelveen Sport en de Rabobank. De nieuwe sponsoren Simpel en Acosorb maken het mogelijk om weer nieuwe kwaliteitsslagen te maken. We zijn beiden daarom ontzettend dankbaar voor hun vertrouwen in onze club - en specifiek de jeugdopleiding”
, voegt een trotse Pieter Legerstee, Vice-voorzitter van HV Myra toe.