Grote Clubactie Okt

Wauw…al 321 loten voor de Grote Clubactie!

Het begin is er!
We hebben van 12 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 321 loten verkocht. Dat is nog niet zo heel veel, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat er nog veel meer boekjes bijkomen!
Vorig jaar verkochten jullie met elkaar wel 1490 loten! Je weet dat er van elk lot € 2,40 naar Myra gaat.

Onze TOP verkoper op dit moment is Mali uit MF6. Zij heeft al 53 loten verkocht!!
Annelot van MD 2 : 51 loten
Veerle van    MF4   : 39 loten

Jij doet toch ook mee?
Iedereen die een boekje inlevert krijgt in ieder geval een bonnetje voor een ijsje bij DaVinci.
Maar je kunt ook een mooie Myra trui winnen, een sticktas, of het echte Myra zeemgripje voor je stick. Met je hele team ga je natuurlijk voor de teamprijs!

Het bestuur heeft het idee om van de opbrengst een mooie voetbaltafel aan te schaffen. Ook moet de zandbak opgeknapt worden. Het ligt er maar net aan of we veel geld op gaan halen. Misschien zijn er nog meer goede ideeën.

De lotenboekjes kunnen worden ingeleverd in de Grote Clubactie doos op de bar in het clubhuis. In ieder geval moeten alle boekjes voor woensdag 7 november  ingeleverd zijn.

Namens de Grote Clubactie van Myra
Coördinator Corrie van der Toorn