G-Hockey Apr

G1 ongeslagen kampioen!!!

Op zaterdag 20 april is de G1 voor het derde opeenvolgende jaar kampioen geworden. Na twee kampioenschappen in de achttal-poule van regio Noord speelde de G1 dit seizoen in de sterkere achttal-poule van regio West.

Met nog twee wedstrijden te gaan en zes punten voorsprong kon er tijdens de laatste speelronde bij Hockeyclub Voorne in Hellevoetsluis eigenlijk nog weinig misgaan.

De spanning en de zenuwen waren ook snel verdwenen en de nummer 2 van de poule, Zoetermeer G1, werd met een overtuigende 4-0 verslagen.

Daarna werd er ook nog met 3-1 gewonnen van de nummer 3 Leonidas. Ongeslagen kampioen dus!!! En dat werd natuurlijk goed gevierd!!!

Coach Kees van Mierlo, bedankt voor alle wijze lessen en de positieve coaching!!! We hebben weer heel veel van je geleerd!!!

Op naar volgend seizoen!!!