Grote Clubactie Sep

Hoe gaat het met de Grote Clubactie

Wij zijn reuze benieuwd hoe het gaat met de verkoop van de Grote Clubactie! Alle ouders, Opa’s en Oma’s  en ander familieleden willen vast wel wel een lot kopen voor MYRA.

Er zijn al 3 boekjes ingeleverd, zij hebben samen al 98 loten verkocht. Annelot heeft al 51 loten verkocht. Super!

Alle kinderen die een boekje inleveren krijgen in ieder geval een bonnetje om een ijsje te kopen bij ijssalon DaVinci. Als je hele team meedoet, mogen jullie met z’n allen!

Voor de 3 beste verkopers is er een extra prijs. Een sticktas of het mooie Myra baseballvest, of een origineel Myra gripje. Maar……….natuurlijk ga je als team voor de Teamprijs!  Een middagje naar de bioscoop, bowlen, zwemmen of Glow Golfen. Moedig al je teamleden aan om mee te doen.

Als je boekje vol is, of als je al klaar bent, mag je het boekje in de doos op de bar in het clubhuis stoppen. Daar liggen ook extra boekjes.

Je kunt ook aanmelden voor de Kids-Verkoopwedstrijd en een mooie Nintendo Switch winnen! Ga voor meer informatie naar kidsclubactie