Heren 1 Sep

Myra Heren 1 - Fletiomare Heren 1 22/9

Beste lezer,

Wat een heerlijke zondag! Het weer was top, veel Myra teams die hebben gewonnen en afgesloten met een mooi TD.
Het was weer ouderwets gezellig en met ons eerste thuiswedstrijd van het seizoen kunnen we terugkijken op een prima wedstrijd.

De eerste goal kwam uit een mooie actie van onze nieuwe aanvallers, David en Martijn.
Na een goede steekbal van Lars geeft David uit de loop een backhand voorzet die Martijn als een echte spits erin tipt.
We konden hieruit verder uitbouwen en gingen met een 3-0 voorsprong de rust in.

Vervolgens kwamen we sterk de kleedkamer uit en maakte we snel de 4-0.
Daarna brak een moeilijke fase aan waarbij we in korte tijd meerdere kaarten kregen.
Fletiomare rechte zijn rug, maakte gebruik van deze overtal situatie en kwam terug tot 4-2.
Na een hectische fase herpakte we ons mede door een benutte strafcorner.
Terug van geweest, maakte Jorrit Tel ze hattrick van de dag en was die meteen weer belangrijk voor ons.

We hebben nu 2 wedstrijden gespeeld en 6 punten gehaald! Het seizoen is nog lang en we hebben er veel zin in.

We hopen jullie te zien langs de lijn en vergeet ons niet te volgen op Facebook en Instagram! Via deze kanalen zijn onder andere de samenvatting van de wedstrijd te zien.

Myra Heren 1