Bestuur Sep

Uitnodiging Algemene Leden Vergadering 02 oktober 2019

Beste Myra-leden,

Hierbij nodigen we je van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op woensdag 2 oktober a.s. om 19.30 uur in het clubhuis van HV Myra.

Noteer deze datum alvast in je agenda, wij hopen natuurlijk dat jullie allemaal aanwezig zijn! Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan kun je gebruik maken van bijgevoegde volmacht. Ieder lid kan maximaal twee machtigingen meenemen van andere Myra-leden die verhinderd zijn.

Alle stukken, waaronder de verslagen van de commissies en de notulen van de voorgaande ALV, zijn te downloaden via de website. Hiervoor moet je eerst inloggen, waarna je de documenten vindt onder: Club -Documenten - ALV2019.

De financiĆ«le stukken kunnen apart worden opgevraagd bij de penningmeester via  [email protected]

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens op 2 oktober!

Het bestuur van HV Myra

BIJLAGEN