Junioren Mei

Komen jullie Meisjes A aanmoedigen?

Zoals jullie weten hebben Meisjes A afgelopen zaterdag een prachtige prestatie geleverd door Kampioen te worden in de Super A en hebben hiermee geschiedenis geschreven voor Myra.

Daarom zijn zij a.s. zaterdag 1 juni uitgenodigd, om mee te doen aan de Finaledag Super A op het complex van HC Barendrecht.
De wedstrijden beginnen om 10.00 uur en rond 17.05 uur wordt de prijsuitreiking verwacht.

We hopen dat er veel trouwe supporters langs de lijn staan om hen te steunen en aan te moedigen.

Meisjes A1 is ingedeeld in Poule B samen met:
Rotterdam MA1
Leonidas MA1
Kampong MA1

Het wedstrijdschema van de finaledag Super A vinden jullie in de bijlage.

Alle wedstrijden worden gespeeld op 4 velden van HC Barendrecht.
Adres: Zuidercarnisseweg 101, 2993 AZ, Barendrecht.

Let op : Bij HCB is het niet toegestaan om zelf meegebrachte maaltijden en dranken te nuttigen. HCB is cashless en betalen kan alleen door te pinnen.

Bijlage