G-Hockey Apr

20 april: 15e Paas-Hock-Ei-toernooi

Op Paaszaterdag 20 april organiseert de G-toernooicommissie voor de 15e keer het Paas-Hock-Ei-toernooi voor G-teams uit heel Nederland. Dit jaar doen er 35 zestallen en achttallen mee, een record!

De warming-up start rond 10.10 uur en de eerste wedstrijden zullen vanaf 10.30 uur gespeeld worden.
Tijdens de lunch verzorgd door COOP kan er even gedanst worden bij de lunchdisco onder leiding van DJ Appelmoes. Ook komt clown Hoky Poky langs.

Rond 15.45 uur is de prijsuitreiking en daarna nog voor alle deelnemers een heerlijk broodje hamburger van Slagerij van Ingen en een pizzapunt van New York Pizza. Zingende DJ Dennis Wijnhout zal zorgen voor de muzikale omlijsting.

Kom ook langs om de gezellige sfeer te proeven en om de sportieve wedstrijden te bekijken. Tot ziens op 20 april!