Sponsor Dec

Aanbieding van sponsor: Skischool Amstelveen

Skischool Amstelveen heeft als sponsor van Myra twee leuke aanbiedingen voor Myra-leden! Op vertoon van de Myra kaart, of op vertoon van de Myra app, kunnen leden van Myra eenmalig een proefles skiĆ«n of snowboarden (inclusief materiaal) boeken bij skischool Amstelveen voor € 17,50 (normaal € 22,00). Informatie over de skischool en de lessen kunnen jullie vinden op www.skischoolamstelveen.nl/

Graag maken wij jullie attent dat het daarnaast mogelijk is om een teamuitje voor jullie team te plannen bij Skischool Amstelveen! Bij tenminste 12 kinderen kunnen zij allemaal een proefles doen voor € 14,50 per kind. Wij hebben een gezellige skihut waar ook wat gedronken kan worden en waar de verrichtingen op de skibanen samen bekeken kunnen worden! En natuurlijk maken we een leuke teamfoto. Het maakt niet uit of kinderen wel of geen ski-ervaring hebben, ter plekke delen we ze in. Materialen zijn inbegrepen!.

Boekingen gaan op afspraak, jullie kunnen ons hiervoor bellen op 020-7373067 of mailen naar [email protected]Geef dan wel aan dat het om de Myra aanbieding gaat!

Groetjes Robert en Celeste Skischool Amstelveen