Algemeen Dec

In Memoriam Jan Nijhuis

Afgelopen dagen bereikte ons het trieste bericht dat Jan Nijhuis, o.a. oud-penningmeester van onze vereniging, van ons is heengegaan.

Naast de rol van penningmeester heeft Jan, samen met vrouw Pieta en zoon Hans, jarenlang het barbeheer van onze vereniging op zich genomen.  In die tijd waren zowel Jan als zijn vrouw Pieta bijna dagelijks te vinden op onze vereniging.
Zoon Hans speelt nog steeds op Myra bij de veteranen en dochter Mirjam heeft jaren op Myra gespeeld, w.o. als keepster van Dames 1.

We wensen alle nabestaanden en vrienden veel sterkte toe in de verwerking van dit verlies.

Namens het Bestuur van HV Myra,
Nils Mulder