Evenementen Junioren Nov

Zal Sinterklaas 24 november naar Myra komen?

Lieve kinderen en ouders,

Zoals jullie allemaal weten, zijn de Sint en de Pieten vorige week aangekomen in Nederland! Voorgaande jaren kwamen ze elk jaar weer een kijkje nemen bij onze oh-zo-gezellige hockeyclub! Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat ze dit jaar ook weer naar het pittoreske Myra komen en wel zaterdag 24 november!

Dat wordt dan ook een groot feest! En dat wil je natuurlijk niet missen. De kids uit de jongste jeugd en de G-hockeyers krijgen de kans om met de Pieten te hockeyen en ze misschien wat vette trucjes te leren. De andere kinderen die op de club zijn, kunnen deze kans ook pakken en even een balletje spelen op het oefenveldje.
Wie weet komt de Sint ook nog wel even een kijkje nemen….

Dus zaterdag is er groot feest bij Myra! Jij bent er toch ook bij?! We verwachten de Sint en Pieten tussen 9.00 – 11.00 uur.