Evenementen Junioren Apr

Kids Power Hockeykamp in de meivakantie op Myra

Vind je het net als wij zo jammer dat er geen hockeycompetitie is in de vakantie? Dan hebben wij de oplossing! In samenwerking met HV Myra organiseert KidsPower in de meivakantie het enige echte HV MYRA Clubkamp!

We gaan natuurlijk héél veel hockeyen, zodat je na de vakantie weer helemaal up to date bent van alle gave trucjes en coole passeerbewegingen. Maar we gaan nog veel meer doen dan alleen hockeyen! Na een gezonde lunch maken we kennis met allerlei andere sporten. Misschien gaan we wel golfen, boogschieten of tennissen. En kennen jullie het Batavierenspel, of het Grote Oekoeboekoespel al? Wij wel! Op het kamp spelen we uiteraard ook een toernooi, verdeeld over alle dagen!

Je slaapt lekker thuis en komt drie dagen lang hockeyen op Myra. Je krijgt een hoop nieuwe trainingen van je eigen Myra-trainers, onder leiding van een KidsPower eindverantwoordelijke.

Er zijn maar liefst 2 clubkampen:

Speel je in een F- of de E-team? Dan geef je je op voor het :

Clubkamp Myra EF, (105 euro) waar we 's middags meer andere sporten leren kennen, en grote spelen als het Batavierenspel, of het Grote Oekoeboekoespel! Bij mooi weer is er misschien wel een buikschuifbaan, dus vergeet je zwembroek niet als de zon schijnt!

Speel je in een D- of een C-team? Dan geef je je op voor het :

Clubkamp Myra CD, (120 euro) waar we alleen stoppen met hockeyen voor lunch, tussendoortjes en drinken. En voor de afwisseling even lekker golfen, boogschieten of Lacrosse spelen. Maar daarna weer snel hockeyen natuurlijk!

Beide kampen zijn op 1,2 & 3 mei 2013.

Dus wil jij ook lekker hockeyen in de meivakantie op je eigen club?

Klik dan  HIER  en geef je op!