Sponsor Mei

New York Pizza nieuwe hoofdsponsor HV Myra

Op vrijdag 25 mei jl. zijn de handtekeningen onder het sponsorcontract van New York Pizza bij HV Myra gezet. New York Pizza wordt met ingang van het nieuwe seizoen hoofdsponsor, waardoor een wens van de sponsorcommissie na een seizoen zonder hoofdsponsor in vervulling gaat.

Voor de ondertekening van het contract zijn Hesam Malek, manager van meerdere franchises bij New York Pizza, Nils Mulder, voorzitter van HV Myra en John Veldkamp, penningmeester HV Myra, bijeen gekomen.

"Vorig seizoen zijn we met de sponsorcommissie gestart met het benaderen van potentiële sponsors in de omgeving van der Hooplaan. Het is mooi om te zien dat we elkaar vinden en begrijpen omdat we de buurt met elkaar delen.” Aldus Twan de Kort van de sponsorcommissie van HV Myra, die de extra meters heeft gemaakt om het sponsorschap vorm te geven.

Met ingang van het nieuwe seizoen zal het logo van New York Pizza op meerdere plekken bij HV Myra zichtbaar zijn. Daarnaast zijn York Pizza en HV Myra gezamenlijk de mogelijkheden aan het verkennen voor een kortingskaart, waardoor Myra leden extra voordeel krijgen bij New York Pizza. Zo zullen Myra leden New York Pizza nog sneller vinden tegen een erg fijne korting. Zo ontstaat een echte win-win situatie.

Het dichtstbijzijnde New York Pizza filiaal waar men straks terecht kan voor die korting, ligt op een wandelafstand van HV Myra, slechts 500 meter van de vereniging.