Bestuur Feb

Informatieavond Veldvernieuwing: 6 maart 2018 om 20:00 uur

Beste (ouders van) leden van HV Myra,

De werkgroep Veldvernieuwing is inmiddels enkele maanden aan de slag in een aanbesteding voor de veldvernieuwing en referentiebezoeken. De werkgroep bestaat uit een combinatie van vrijwilligers van Stichting Hockeypark Myra en van Hockeyvereniging Myra en een aantal vrijwilligers dat zich hiervoor heeft aangemeld. We zijn al een heel eind op weg en willen graag onze plannen en de voortgang van het traject met jullie delen.

Vanuit deze gemeenschappelijke werkgroep Veldvernieuwing wordt nu dus nadere informatie gegeven over plannen en voortgang voor onze leden, ouders van jeugdleden en andere geïnteresseerden.  Hiertoe is er een informatiesessie gepland op dinsdag 6 maart 2018 om 20:00 uur in ons schitterende clubhuis.

Dus, ben je geïnteresseerd in de plannen en voortgang rondom de veldvernieuwing en hoe daar wellicht verder nog aan zou kunnen worden bijgedragen? Dan ben je van harte welkom bij de informatiesessie.

Locatie: Clubhuis HV Myra

Datum: 6 maart 2018 om 20:00 uur

Hopelijk zien we jullie de 6e!