Clubhuismanager Jan

23 februari Whisky proeverij op Myra

Vrijdagavond 23 februari organiseert onze clubhuismanager een heuse Whisky proeverij waaraan jullie deel kunnen nemen. En wellicht hebben jullie personen die graag mee willen komen....dat kan natuurlijk.

In 2016 hebben we een dergelijke proeverij gehad over de single malts van de Spey site Schotse Highlands, nu willen we een proeverij houden van whisky's van de Coastal en Isle.

Samen met een 'keeper of the Quaish' worden jullie whisky-wijs gemaakt voor 6 bijzondere whisky's uit deze streek.

Datum: vrijdagavond 23 februari 2018

Aanvang 20:30 uur

Kosten zijn: € 20,- per persoon 18+ (bij een aantal van 25 personen) en te betalen aan de bar per pin/visa/mastercard

Schrijf in vóór 10 februari a.s. op mijn adres: mailto:[email protected]

Hopelijk schrijven er veel personen in.

Bijlage