Zaalhockey Nov

Zaalbriefing voor clubscheidsrechters

Vrijdag 1 december 2017 zal op Myra een zaalbriefing (KNHB) worden gegeven voor clubscheidsrechters van alle verenigingen in het district Noord-Holland.
Tijdens deze avond zullen twee bondsscheidsrechters uitleg geven over de spelregels in de zaal.

De avond is van 20:00 uur tot 22:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur)

Alle clubscheidsrechters / Spelbegeleiders E 8-tallen , maar ook de coaches en teambegeleiders zijn hiervoor van harte welkom.

Graag aanmelden via [email protected]

Mocht je deze avond niet kunnen heb je ook de mogelijkheid om naar de zaalbriefing te gaan bij een van de andere verenigen:

28 november HC Athena

29 november MHC Alliance

30 november HMHC Saxenburg

06 december WFHC Hoorn

Voor een van deze avonden bij een ander vereniging dien je je aan te melden bij Willem Molenaar (zaalcommissie NH) via [email protected]

Bedankt en tot 1 december