Junioren Aug

Start van de trainingen en het nieuwe seizoen jeugd

Hopelijk hebben jullie allen van een mooie zomer en fijne vakantie kunnen genieten en zijn jullie binnenkort in ieder geval weer helemaal klaar voor de start van het nieuwe hockeyseizoen.

Omdat de vakanties in Noord Holland dit jaar pas laat zijn begonnen zal het seizoen alweer snel na de vakantie beginnen; bijna alle teams zullen hun eerste competitiewedstrijd op 9 september spelen.

Voor de jongste jeugd en de breedte teams zullen de trainingen dan ook in de week van 4 september starten en voor de top teams zal dat al in de week van 21 augustus gebeuren. Het bijbehorende nieuwe trainingsschema zal zo snel als mogelijk op de site worden gepubliceerd.

Het is trouwens mogelijk dat voor bepaalde teams in overleg met de trainers en de Myra Hockey Academy van de genoemde data wordt afgeweken en de trainingen al eerder zullen starten. De betreffende teams zullen daarover via de trainers en/of teambegeleiders worden ingelicht.

Graag willen wij jullie er aan herinneren dat op 3 september (de laatste zaterdag van de vakantie) de Polderdag op het programma staat, waarbij alle beschikbare teams een oefenwedstrijd zullen spelen tegen een team uit de regio. Het wedstrijdprogramma voor deze dag komt natuurlijk op de site te staan.

Last but not least hopen wij dat jullie allemaal aanwezig zullen zijn tijdens de seizoensopening op 4 september, waarvoor jullie je nog steeds kunnen aanmelden. De dag heeft een iets andere opzet dan vorig seizoen, maar het belooft weer een spetterend evenement te worden voor alle jeugdleden en G-hockeyers van Myra!

Geniet nog van de laatste weken van de vakantie en tot snel ziens op Myra.

TC Junioren