Junioren Jun

HV Myra Seizoensopening 2017-2018: schrijf je nu in!

Alle Myra jeugd, G-hockeyers en ouders opgelet! Je kunt je nu weer inschrijven voor de HV Myra Seizoensopening 2017-2018!

Na een sportief en succesvol jaar voor de jeugd van HV Myra, worden nu de voorbereidingen getroffen voor het nieuwe seizoen. En net als afgelopen seizoen wil het bestuur van Myra straks ook het seizoen 2017-2018 enthousiast starten met weer een spectaculaire HV Myra Seizoensopening!

In een eerdere bericht stelden wij een datum voor die voor velen in verband met de vakantieperiode niet in de agenda's bleek te passen. Op veler verzoek hebben wij daarom een nieuwe datum geprikt. De HV Myra Seizoensopening van het komende seizoen vindt nu plaats op zondag 3 september en staat in het teken van veel hockey, gezelligheid, mooie wedstrijdjes en veel sportiviteit! Deze dag is voor alle jeugd van Myra bedoeld en het Myra bestuur hoopt dan ook dat er weer een grote opkomst zal zijn.

Het programma van de dag

Voor alle jeugdleden zijn er ‘s ochtends clinics en voor de Benjamins ook spelletjes. Voor de A/B/C-jeugd en ook voor de D/E/F-jeugd is er in de middag een mixed jeugd hockeytoernooi. Met deze nieuwe indeling zullen de dag en de wedstrijdjes beter passen bij de leeftijden van de kinderen. Daarnaast wordt er een demonstratie wedstrijd gespeeld door Heren 1. Uiteraard wordt de dag verder verzorgd met een uitgebreide lunch, ijsje, drinken en natuurlijk een T-shirt als aandenken aan deze dag!

Op de site www.hockeyeventsagency.nl kun je meer informatie vinden over deze dag.

Inschrijven

2. Na invulling van de gegevens en betaling via iDeal ontvang je een bevestiging van inschrijving via e-mail
3. Mid augustus ontvang je de definitieve teamindeling van je kind(eren)

Meehelpen? Graag!

Ook dit jaar kunnen we niet zonder een vrijwilligers en graag vragen we je hulp op de dag zelf. Denk aan het uitdelen van shirtjes, toezicht houden bij de springkussens, EHBO, etc. Bij het online aanmelden van je kind(eren) kun je aangeven of je ook vrijwilliger kunt zijn op de dag zelf. Later ontvang je nog aanvullende informatie. Als dank bieden we de vrijwilliger graag de BBQ en een ijsje aan namens de organisatie, Hockey Events Agency.

We kijken uit naar een mooie en sportieve dag op zondag 3 september!