Junioren Mei

Witte rook sessie voor ouders jeugdleden F, 6E en 8E op 29 juni!

Datum gewijzigd!!

Gaat jouw kind volgend jaar naar een F, 6E of 8E team?

Op donderdag 29  juni van 20.00-21.00 uur is er een witte rook sessie voor de ouders van jeugdleden die het komende seizoen in de F, 6E of 8E zullen spelen.
Voor ouders van de kinderen die voor het eerst wedstrijden gaan spelen bevat de presentatie veel nuttige informatie over de gang van zaken. Het is ook de moeite waard voor ouders van de E-spelers, omdat we ingaan op de nieuwe aanpak van de Myra Hockey Academy en op de verschillen tussen de verschillende leeftijdscategorieën.

We zullen antwoord geven op de volgende vragen:

Hoe verloopt het seizoen, wat betreft trainingen, wedstrijden, en toernooien?
Wat zijn de verschillen tussen de F-, 1e jaars E- en 2e jaars E-teams?
Hoe wordt er getraind en beoordeeld?
Wat zijn de beste manieren om volgend jaar zo veel mogelijk hockeyplezier te hebben?
Wat heeft Myra te bieden en hoe kun je daaraan deelnemen?

Tenslotte worden de rollen van de ouders (teambegeleider, coach, scheidsrechters) al zo veel mogelijk verdeeld voor het komende seizoen. Er is ook meteen gelegenheid om alvast kennis te maken met de ouders van de toekomstige teamgenoten van jouw zoon of dochter.

We zien u graag op donderdagavond 29 juni om 20.00 uur in het clubhuis.

Categorieleiders E en F