Familietoernooi Mei

Doe je ook mee op het Familietoernooi?

Lieve (ouders van) leden,

Wellicht hebben jullie de berichten op de website en op Facebook al zien verschijnen.

Say what?
Het Myra familietoernooi (‘ook voor vrienden’) zit er weer aan te komen!

Wanneer?
4 en 5 juni 2017

Thema
Het algemene thema is dit jaar Café Nol. Maar, op het familietoernooi gaat iedereen verkleed in een eigen team-thema! Deze mag maar hoeft niet gerelateerd te zijn aan het hoofdthema. Alles is mogelijk, hoe gekker hoe beter! Verras ons. Houd je niet van verkleden -> je mag ook in een zelfde kleur shirt komen ;)

Wedstrijden
Er worden meerdere wedstrijden gespeeld van 25 minuten, verspreid over de zondag en maandag. Je kunt bij de aanmelding van je team zelf beslissen of je met je team in de fanatieke (dan speel je voor de toernooibeker) of niet-fanatieke poule wilt spelen.

BBQ
Op de zondag verzorgen wij een aangeklede BBQ, dit kost €7,50 per persoon voor deelnemers aan het toernooi. (Voor de kinderen is er een kindermenu voor €5). Bij de inschrijving kun je aangeven hoeveel spelers er willen mee-eten. Je mag natuurlijk ook met je team ergens anders gaan BBQ'en of eten, het is geen verplichting.

Feest & Band
We hebben dit jaar een nieuwe band geregeld voor het feest van de zondagavond, dit feest begint om 20.00 uur en eindigt om 00.30. Check hier het promofilmpje
van de band, zeker het kijken waard!

Teams
een team moet een gemiddelde leeftijd van 23 jaar hebben en minimaal 50% (oud) Myra-lid (of ouder van Myra-lid) bevatten
er moeten elke wedstrijd minimaal 5 vrouwen in het veld staan
het toernooi kost €225 per team (18 spelers, €12,50 p.p.), elke speler extra is €12,50 p.p.
een team bevat maximaal 25 leden

NB: het is dus niet belangrijk dat je kan hockeyen, gezelligheid is de sleutel tot het succes van het toernooi dus als je op die manier kan bijdragen zijn wij helemaal happy!

Ben je Flying solo of heb je een half team? Laat het ons weten en wij kijken of we iets voor je kunnen regelen zodat je toch mee kan doen aan het toernooi!

Inschrijven?
Wacht niet te lang met het inschrijven van je team!! De deadline voor de inschrijving is 20 mei a.s., het inschrijfformulier is toegevoegd aan deze e-mail. Als je bezig bent met het organiseren van een team, maar laat de inschrijving nog even op zich wachten -> geef het vast door aan de commissie!

Vragen?
Stuur even een mailtje naar: [email protected] of neem een kijkje op onze Facebookpagina. Hier verschijnen regelmatig updates en/of andere informatie over het toernooi.

Aanstaande zondag zullen wij in de middag op Myra aanwezig zijn met een standje, zodat je ons het hemd van het lijf kan vragen (en voor wat mooie Café Nol deuntjes). Je kan ons ook persoonlijk benaderen natuurlijk!

Veel liefs,

De familietoernooicommissie