Heren 1 Maa

Razwan Ahmed ook volgend seizoen hoofdtrainer/coach Myra Heren 1

Nieuws afbeelding Het bestuur van Myra is verheugd te kunnen aankondigen, dat Razwan Ahmed ook voor het seizoen 2017/2018 aan zal blijven in zijn functie als hoofd trainer/coach van Myra Heren 1.

John Bijlsma, voorzitter van de Technische Commissie Senioren Top is blij met de verlenging van het contract van Razwan: "Razwan is een enthousiaste trainer/coach met een grote passie voor hockey. Hij maakt spelers, zowel technisch als tactisch beter en laat het team aantrekkelijk en aanvallend hockey spelen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de aanpak van Razwan zijn vruchten zal afwerpen.

Razwan zelf zegt het erg naar zijn zin te hebben bij de vereniging: "Myra is een warme vereniging en ik voel mij hier thuis." Daarnaast geeft hij aan dat er nog veel te bereiken valt met de groep: "Het is een jonge groep die erg leergierig is. Ik krijg daar zelf ook veel energie van en wil daarom verder groeien met de jongens."