Grote Clubactie Maa

Prijsjes Grote Clubactie

We zijn super trots op de kinderen die mee hebben geholpen om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie! Wel jammer dat er niet meer kinderen hebben meegedaan.

Er hebben maar 45 kinderen loten verkocht voor de Grote Clubactie, maar zij hebben ENORM goed hun best gedaan. Zij hebben samen 651 loten verkocht. Hopelijk doen er in september nog meer kinderen mee, dan halen we nog meer geld op voor Myra!

We hebben een mooie cheque van de Grote Clubactie gekregen van € 1623,66. Samen met de jeugdcommissie en de Hockeyschool gaan we kijken wat we hiervoor gaan aanschaffen
We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit mogelijk hebben gemaakt.
De TOP verkoper dit jaar is : Jessie Delis. Zij heeft 79 loten verkocht en krijgt een mooie sticktas.

Eveline van Dijk komt deze week langs op de trainingen en deelt daar de prijsjes uit aan de andere kinderen. In de bijlage vinden jullie de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.

Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je via de mail van de Grote Clubactie ook nog een entreebewijs voor een  pretpark.

In september doen jullie toch allemaal weer mee??