Clubhuismanager Maa

Regels voor fietsen en scooters... en auto's

Sinds enige tijd hebben wij een prachtige parkeerplek voor scooters en ruim voldoende fietsenrekken (welke reiken tot achter veld 3). Helaas wordt de scooterplaats door fietsers gebruikt. Dat is NIET de bedoeling.
Enkel mogen er op zaterdag bakfietsen staan.

Scooters dienen uiteraard op de scooterparkeerplaats worden gezet. Als deze vol is, NIET in de in-/uitrit van het terrein achter het clubhuis. Onlangs was er een incident waarbij een auto er niet langs kon omdat er scooters bij deze in-/uitrit werden geplaatst. Kwestie van eigen verantwoordelijkheid?
Laat de automobilist niet onnodig aan je scooter sleuren met alle gevolgen van dien. Zet hem daar dus niet neer. Wanneer het druk is, en er ruimte achter het clubhuis het toelaat: zet 'm daar dan neer. Maar hou rekening met de enkele auto.

Auto's: door de weeks kunnen er op het terrein achter het clubhuis enkele auto's staan. Tijdens de trainingen mag alleen de huurder (Bas van Ingen), clubhuismanager dan wel degene die de avonddienst heeft, zijn/haar auto daar neerzetten (geen trainers). Tot 19:00 uur heeft ook Kinderrijk het recht de auto's daar neer te zetten. Hou daar rekening mee.

Tijdens drukke evenementen mogen we gebruikmaken van de stalling op het HWC terrein.

Kortom: onze ruimte is beperkt, hou rekening met elkaar.

p.s. de fietsen op de brug worden verwijderd..... (maar dat wisten jullie al).