Sponsor Maa

24 nieuwe banen bij HockeyPeople: van jurist tot media expert

Er staan nu 24 banen op de Myra vacature site. Er zit er vast een tussen voor jou en/of je vrienden, dus neem snel een kijkje op de website en deel de banen op Facebook. Er staan vacatures tussen voor (startende) juristen, developers, sales, marketeers, ITers en nog veel meer. Bovendien komen er steeds meer banen bij, want inmiddels doen er wel meer dan 25 verenigingen mee met HockeyPeople.

Dus als jij zelf of één van je vrienden voldoet aan het profiel van een vacature, reageer dan of stuur het profiel door. Wil je zelf op de hoogte blijven van de vacatures van HockeyPeople? Like dan nu hun Facebook pagina!

HockeyPeople werkt samen met meer dan 25 hockeyclubs en verschillende professionele recruiters. Van iedere succesvolle plaatsing ontvangt zowel de club die de vacature levert als de club die de kandidaat levert een gedeelte van de fee.