Sponsor Feb

Gentlemen's Place en Myra verlengen samenwerking

Valentijnsdag was voor Myra extra bijzonder. Gentlemen's Place (GP) tekende namelijk het hernieuwde contract, nu als hoofdsponsor van onze mooie vereniging. Eigenaar van GP Christiaan Sijnen (de andere eigenaar, Adam Tasi, was helaas verhinderd) heeft samen met onze voorzitter Nils Mulder zijn handtekening gezet onder een nieuw contract voor de komende jaren. Myra en GP passen uitstekend bij elkaar, getuige ook de sales-acties op de club, maar ook het aankleden van ons Heren 1. GP zal de komende tijd Masterclasses geven. Je leert tijdens deze avond alles over herenkleding, etiketten, outfitcombinaties (casual en business casual pakketten), kleurcombinaties en hoe je je vijf zintuigen in jouw voordeel kunt laten werken. Erg leerzaam en vooral heel leuk!

Uiteraard is Myra blij met GP als sponsor en verheugt zich op de verdere samenwerking. Nils Mulder: "We kennen Christiaan en Adam al enige tijd. Hun ambitie past uitstekend bij onze vereniging: het bieden van hoge kwaliteit en beheerste groei. Zo hebben ze onlangs een tweede vestiging in Aalsmeer geopend. En de sales-acties op onze club zijn succesvol." Ook Christiaan en Adam zijn blij met het nieuwe contract. Christiaan: "Onze banner op veld 1 valt goed op, het is een uitstekende plek. Ik hoop weer leuke Masterclasses te kunnen geven. Tijdens die sessies geven we naast de leerzame informatie extra korting op ons assortiment." Daarbij is de prettige samenwerking met clubhuismanager Bas Koppelman natuurlijk ook van groot belang. "We krijgen de ruimte voor onze sales-activiteiten en in overleg bepalen we de beste data. Zeg maar een win-win situatie", aldus Christiaan.

Je kunt natuurlijk altijd zelf even binnenlopen bij één van de filialen van Gentlemen's Place:

GP Amsterdam Zuidas

Arnold Schönberglaan 7, 1082 MJ Amsterdam (naast restaurant Nine)

Openingstijden maandag t/m vrijdag 10:00 - 19:00u.

Hiernaast 24/7 open op afspraak!

T: 0297-767060

GP Aalsmeer

Zijdstraat 64, 1431 EE Aalsmeer (centrum)

Openingstijden: maandag t/m donderdag 10.00 - 18.00u, vrijdag 10.00 - 21.00u en zaterdag 10.00 - 17.00u