Sponsor Jan

Atelier nieuwe sponsor van Myra

Op dinsdag 24 januari is in het clubhuis van Myra het sponsorcontract met Atelier ondertekend door onze Penningmeester John Veldman en Christiaan Bauduin, mede-eigenaar van Atelier. Atelier is gevestigd aan de Valschermkade 16A in Amsterdam Oud-Zuid. Het is een ontmoetingsplek waar je goed kunt eten, lekkere cocktails kunt drinken en mooie feestjes kunt bouwen. Kortom: een geweldige tijd kunt hebben! En de bediening - waar onder andere oud keeper van Heren 1 en huidig assistent van Heren 1 Bobbe van Hoof in te bewonderen is - is ook nog eens top!

De banner, zoals zichtbaar op de foto bij dit bericht, zal bij veld 1 komen te hangen en er staat een leuke boodschap voor onze leden op: op vertoon van je Myra Clubcard krijg je 10% korting op de rekening! Snel reserveren voor een onvergetelijke avond en een lekkere korting dus! Check de website www.atelier-schinkel.nl