Heren 1 Nov

VVV Heren 1 - Myra Heren 1 20/11

HERBSTMEISTER

Helaas geen video met alle goals deze week (sorry Steef), maar wel een prachtige foto van de stand.

Afgelopen zondag stond de laatste competitiewedstrijd van de eerste seizoenshelft op het programma. Wij mochten het opnemen tegen VVV, waar onze oude coach Jeroen Buné momenteel trainer is. Wij wisten vooraf dat het geen makkelijk potje zou worden, maar wij kwamen maar voor één ding en dat was 3 punten (onee toch niet: VVV TD).

Op deze stormachtige zondag schoten wij uit de startblokken. In een dominante eerste helft wisten we maar 1 keer te scoren.  Na een mooie aanval en een prachtige pass van Tommy "Vissa" Vissers wist ome Jopie (NEUS voor de goal) de 0-1 binnen te tippen. Deze voorsprong werd 1 minuut voor rust rechtgetrokken door een onoplettendheid aan onze kant. In de rust alle koppies weer op scherp en gewoon doorgaan waar we mee bezig waren.

De tweede helft begon zoals de eerste eindigde, met een goal van VVV. Gelukkig hadden we nog 34 minuten om dit te herstellen. Het duurde lang, maar ongeveer 10 minuten voor tijd maakte Jopie, met een heerlijk backhand schot, de 2-2. Wij voelde dat er meer in zat en gingen vol voor de overwinning. VVV creëerde ook nog wat kansjes, maar onze solide verdediging en keeper wisten dit te voorkomen. Met nog ongeveer 2 minuten te spelen krijgt Steef (nog grotere NEUS voor de goal) de bal in de cirkel aangespeeld. Met zijn rug naar de goal neemt hij de bal sterk aan, en schiet de bal verwoestend in de linker bovenhoek. 2-3 met nog iets meer dan een minuut te spelen. Waar wij in voorgaande jaren in de laatste minuten de wedstrijd nog wel eens uit handen gaven, wisten we dit zondag heel volwassen uit te spelen.

Het eindsignaal klinkt. 3 PUNTEN, HERBSMEISTER en WINTERSTOP.
Na de wedstrijd kwam uit het niets het (oh zo mooie groene) MAN OF THE MATCH jasje weer eens tevoorschijn. Deze werd terecht uitgereikt aan Tim ‘’the dabmeister’’ Overbeek. Deze jonge jongen had niet 1 maar alle 3 de spitsen van VVV in zijm broekzak. Verder maakt Tim enorme stappen dit seizoen, keep up the good work!

We gaan nu lekker de winterstop in waarin we zeker niet stil gaan zitten. Naast de rust en ontspanning zullen we in de winter af en toe nog trainen en zal er ook een deel van het team de zaal ingaan.

Wij hopen u allemaal weer 3 maart terug te zien wanneer de eerste bekerwedstrijd op het programma staat!