Grote Clubactie Nov

Update Grote Clubactie

We zijn super trots op de kinderen die mee hebben geholpen! Wel jammer dat er niet meer kinderen hebben meegedaan.

Er hebben 41 kinderen loten verkocht voor de Grote Clubactie en zij hebben ENORM goed hun best gedaan. Zij hebben samen 650 loten verkocht. Stel je eens voor als er nóg meer kinderen hadden meegedaan, dan hadden we vast de doelstelling van 1800 loten gehaald!

Misschien heb je nog een boekje thuis, doe hem dan snel in de verzameldoos van de Grote Clubactie dat kan tot uiterlijk zaterdag 19 november.

Alle loten zijn we nu aan het invoeren op de website van de Grote Clubactie.
Zodra wij horen dat alle loten goed verwerkt zijn, laten we weten welke prijsjes jullie gewonnen hebben en wanneer we deze feestelijk gaan uitdelen.
Dank jullie wel alvast dat jullie allemaal zo goed je best hebben gedaan.

Aan de seniorenleden die wellicht niet in de gelegenheid zijn om hun loten bij een van de jeugdleden aan te schaffen, willen wij laten weten dat er sinds dit jaar ook een  online verkooppunt is. Je kunt hier t/m 21 november a.s. heel eenvoudig zelf je loten bestellen.

Een lot kost slechts € 3,00 en hiervan gaat maar liefst € 2,40 naar Myra! Wij sparen daarmee verder voor het nieuwe veld én, zoals altijd, voor nieuwe trainingsmaterialen voor de jeugd. Jij helpt toch ook mee om zoveel mogelijk loten te verkopen? Spread the word en moedig je teamgenoten aan om ook mee te doen. HV Myra rekent op jullie!

Klik snel op deze link  https://clubactie.nl/actie/HVMyra11

Hartelijke groet namens de organisatie van de Grote Clubactie