Clubhuismanager Jun

Geen vereniging zonder vrijwilligers!

Nu we een fase verder zijn in de ontwikkeling van de club is er behoefte aan coördinatoren voor dinsdagavond, vrijdagavond en voor de zondagochtend en zondagmiddag.

Wat zijn hun taken:

1.door de week: gastheer/-vrouw, de faciliteiten bieden voor de trainers en de teams, de bar / kassa en keuken (tegenwoordig hebben we eten voor de trainers en teams). Het is veelal niet druk, maar moet wel worden gefaciliteerd.

2.zondagochtend: voorbereiding bar en keuken voor de teams die bardienst hebben; begeleiden van de teams; toezicht houden; controleren en kassa    afromen (openen is meestal al gedaan)

3.zondagmiddag: een sterke persoonlijkheid die teams kan begeleiden; controle en toezicht houden; kassa afromen; delegeren van keuken dienst en bar-aanvulling, glazen ophalen etc.; vervolgens afsluiten
Uiteraard worden de nieuwe vrijwilligers begeleid en "opgeleid".

Maak een praatje met me, misschien is het wat voor jou. Je kunt me op de club aantreffen. Anders mail je me [email protected]

Groet Bas Koppelman