Familietoernooi Apr

Myra Familietoernooi 2017: inschrijving is nu geopend!

Wellicht hebben jullie het bericht op Facebook zien verschijnen: het fameuze Myra Familietoernooi komt er weer aan! Dit jaar vindt het toernooi plaats op 4 en 5 juni. Hopelijk doen jullie (ook) dit jaar mee. Wacht niet te lang met het aanmelden van je team! Het inschrijfformulier vind je in de bijlage.

Hieronder nog even de belangrijkste punten met betrekking tot het toernooi op een rijtje:
  • Er worden meerdere wedstrijden gespeeld van 25 minuten, verspreid over de zondag en maandag.
  • Een team moet een gemiddelde leeftijd van 23 jaar hebben en minimaal 50% (oud) Myra-lid (of ouder van Myra-lid) bevatten.
  • Er moeten elke wedstrijd minimaal 5 vrouwen in het veld staan.
  • Het toernooi kost €225,- per team (18 spelers), elke speler extra is €12,50.
  • Op de zondag is het mogelijk om met je team te blijven eten (aangeklede BBQ), dit kost €7,50 per persoon (voor de kinderen is er een kindermenu voor €5,-). Bij de inschrijving kun je aangeven hoeveel spelers er willen mee-eten.
  • Het feest op de zondag begint rond 20:00 uur en eindigt om 00:30 uur (let op: we starten zondag een uur eerder met het feest)
Mochten er nog vragen zijn over het familietoernooi, stuur even een mailtje naar myrafamilietoernooi@ gmail.com.

Neem ook even een kijkje op onze Facebookpagina. Hier verschijnen regelmatig updates en/of andere informatie over het toernooi.

Groetjes,

De Familietoernooicommissie