Algemeen Aug

Bardiensten zaterdag

De leukste dienst voor je club is de bardienst. Je leert zo mensen en de club goed kennen. Er zijn echter wat spelregels, opdat het ook de leukste dienst blijft. We zijn allemaal vrijwilligers en vrijwillig wil niet zeggen vrijblijvend,  jullie helpen de club er enorm mee.
Tijdens de bardienst is er een coördinator (M/V) aanwezig. Die weet van de spreekwoordelijke hoed en de rand.

Dit zijn de spelregels:

1. Een team van ouders/begeleiders wordt ingedeeld voor de bardienst (barteam en keukenteam 6 mensen). Sorry, maar dit is een verplichting.

2. De bardienst duurt 2,5 uur

3. Het is ondoenlijk en erg onhandig voor de coördinatoren wisselingen binnen een shift te verwerken. Er kan dus niet gewisseld worden binnen één shift

4. Alleen 18-plussers mogen achter de bar (dus ook geen kinderen)

5. Scheidsrechters krijgen géén koffie van de club (moet het team, die ze gefloten hebben, regelen)

6. De coördinator is er voor alle instructies en vragen.

7. Opladen van de MYRACard mag alleen via de coördinatoren

8. De teams achter de bar mogen alleen dan een drankje drinken in overleg met de coördinator (belangrijk voor registratie "eigen gebruik"

9. Vragen naar ID vóór de verkoop van alcohol (bij twijfel vraag de coördinator)

10. Aanvragen van nieuwe MYRACard, altijd via de coördinator

11. Voor de middagploeg: we serveren tevens broodjes gezond, deze worden vers gemaakt in de keuken.

Mede namens de coördinatoren, bedankt voor jullie inzet,

Bas Koppelman

0 6 1 4 7 8 8 3 9 4