Materiaalcommissie Aug

Uitgifte trainings- en keepersmateriaal 3 september

Gewijzigd 26/8

Op zaterdag 3 september is de materiaalcommissie van 10.00 - 12.00 uur aanwezig om trainings- en keepersmateriaal uit te geven. De teams die al eerder toegang tot de lockers nodig hebben, kunnen zich bij de clubhuisbeheerder Bas Koppelman melden aan de bar. Bij Bas kun je in ruil voor een handtekening de lockercode (en het materiaal dat daarin staat) ontvangen. De meeste codes zijn namelijk gewijzigd.

Bas is op de volgende tijden in ieder geval aanwezig in het clubhuis:

maandag:   15:00 - 18:00 uur
dinsdag:     16:00 - 23:00 uur

woensdag:  16:00 - 23:00 uur

donderdag: 16:00 - 23:00 uur

vrijdag:      16:00 - 23:00 uur

Alle teams ontvangen al het materiaal in bruikleen. Daarom moeten de teambegeleiders (junioren) en aanvoerders (senioren) voor ontvangst van het materiaal tekenen. Omdat de meeste teams vorig seizoen het materiaal compleet hebben ingeleverd, kunnen we zonder borg blijven werken. Wel is het zo dat we materiaal dat aan het eind van het seizoen ontbreekt of kwijt raakt in rekening zullen brengen. Ga dus er dus voorzichtig mee om.

Neem bij vragen gerust contact op met de materiaalcommissie. Bij voorkeur via mail

Veel hockeyplezier in het komende seizoen!

Lisette Pol, Jeroen Heins en Ronald van der Vaart