Junioren Aug

Maak kennis met de Myra Hockey Academy

De Myra Hockey Academy, voorheen beter bekend als de Myra Hockeyschool, wordt geleid door Hans Vlek en Erik Koridon. Allebei zeker geen onbekende van de club.

Hans Vlek hockeyt sinds zijn jeugd op Myra, beleefde zijn (15!) gloriejaren als speler in Heren 1 en begon een coach carrière als assistent bij zowel Heren 1 als Dames 1. Inmiddels is Hans aan zijn derde jaar als coach van Dames 1 begonnen.
Erik Koridon heeft het hockeyspel bij de Hockeyvereniging Abcoude geleerd. Op 24-jarige leeftijd maakte Erik de overstap naar Myra Heren 2 en sindsdien ligt zijn hockeyhart (ook) bij Myra. Tien jaar geleden is Erik begonnen met het trainen en coachen van jeugd- en seniorenteams op Myra. Naast zijn werkzaamheden voor Myra is Erik actief als coach bij WFHC Hoorn Dames 1.

Beide heren zijn in het trotse bezit van het diploma ‘Hockey Trainer 3’ en hebben het doel om het hockeyniveau op Myra verder te verhogen, zodat de jeugd in de toekomst een bijdrage kan leveren aan de ambities van Myra. Dit doen zij door het opleiden van trainers en spelers, waarmee deze in staat worden gesteld om het uiterste te halen uit hun prestaties.

Jeugdtrainers gezocht!
De Myra Hockey Academy zoekt nog enkele trainers voor onze jeugdteams, zowel voor de Top als voor de Breedte. De vergoeding is marktconform. Voor de Topteams is ervaring een vereiste, voor de Breedte is dit wenselijk.

Lijkt je dit een leuke manier om je CV uit te breiden en geld te verdienen of ken je iemand die dit zeker moet gaan doen? Neem contact met op de Myra Hockey Academy via [email protected]