Algemeen Sep

Bitjes happen op 17 september

Zoals jullie weten is het sinds hockeyseizoen 2015 verplicht om tijdens de trainingen en wedstrijden een gebitsbeschermer te dragen. Samen met Sport Preventie TandLetsel (SPTL) organiseren wij op zaterdag 17 september 2016 een ‘hap dag’ op de club. Tijdens deze hap dag kun je een afdruk laten maken voor een professionele gebitsbeschermer of je kunt je huidige bitje laten aanpassen, indien nodig.

SPTL is aanwezig van 9.30-13.30 uur. Je kunt je aanmelden via http://shop.gebit.nl, zodat je snel aan de beurt bent, na het aanmelden ontvang je via de mail meer informatie. Zonder aanmelding helpt SPTL je uiteraard ook graag verder, het kan dan alleen iets langer duren. Aanmelden is dus aan te raden voor een snelle doorstroming.

Op onze clubwebsite kun je de flyer bekijken met alle informatie zoals de verschillende types gebitsbeschermers. Zo zijn er gebitsbeschermers voor het melk gebit, wissel gebit, beugels, uitgewisseld gebit en reserve gebitsbeschermers (boil- and- bite). Nu ook verkrijgbaar, club bitje!!

Graag tot 17 september!