Algemeen Aug

Samenwerking nieuwe fysiotherapiepraktijk Medisch Centrum IBIS

HV Myra is een samenwerking aangegaan met fysiotherapiepraktijk Medisch Centrum IBIS, gevestigd in het complex van HealthCity Zuid aan de overkant van Myra. Vanaf komend seizoen zal een fysiotherapeut van Medisch Centrum IBIS aanwezig zijn op de club in een eigen behandelruimte binnen het clubhuis. Wouter Hilbert, tevens zelf hockeyend bij Myra, zal namens het Medisch Centrum IBIS elke maandagavond van 18:00 tot 19:30 een gratis blessureconsult (op afspraak) houden voor alle Myra leden, van jong tot oud en ongeacht welk team!

Wil je na een weekend hockeyen laagdrempelig, maar professioneel en persoonlijk (sport)advies of contact over een (sport)blessure met een fysiotherapeut? Maak voor het gratis blessureconsult een afspraak via [email protected] of via de praktijk op 020-6405026. Is het consult helemaal volgeboekt of heb je geen tijd om langs te komen en wil je toch van advies worden voorzien, ga dan naar myra.blessureconsult.nl (zonder www) en laat hier je vraag achter. Wouter zal dan zo snel mogelijk jouw vraag beantwoorden en/of je van (sport)advies voorzien.

Wouter zal het Medisch Centrum IBIS ook vertegenwoordigen tijdens de Myra Beestige Seizoensopening op 4 september a.s. Zo kunnen ouders en jeugdleden kennis maken met de visie en werkwijze van de praktijk en met de nieuwe fysiotherapeut binnen Myra! Schroom niet om langs te lopen en kennis te maken!

Veel hockeyplezier gewenst namens het hele team van Medisch Centrum IBIS!